« Terug naar het overzicht
Interbus onderweg met Concepticus.

Interbus onderweg met Concepticus.

De organisatieverandering bij Interbus van een Business to Business naar een Business to Consumer organisatie, vroeg om een compleet nieuw concept en positionering. Ook de voorheen zakelijke, ietwat sobere, huisstijl sloot niet meer aan bij de nieuwe richting die Interbus voor ogen heeft. De “pin” is tevens een kompas en zegt veel over de vele routes die Interbus haar klanten biedt. De gekozen kleuren creëren een vrolijke en vriendelijke identiteit en roept dat heerlijke vakantiegevoel op. Concepticus bedacht ook de nieuwe pay-off die de nieuwe positionering onderbouwd. Met dit concept is de website ontworpen door www.stevenboot.nl en de technische realisatie kwam voor rekening van www.lined.nl . De fotografie is vervaardigd door Monica Stuurop. De website is voorzien van een intelligente online reisplanner waarop seats eenvoudig te boeken zijn. Doordat de website en social media kanalen meer dan voorheen deel gaan uitmaken van de communicatiestrategie zal Interbus ook op de digitale snelweg nóg beter zichtbaar zijn. Vakantie begint immers onderweg.

www.interbus.nu

 
Restyle voor Eurocat Nederland.

Restyle voor Eurocat Nederland.

Eurocat Nederland is typisch zo’n bedrijf dat zich volledig focust op hard werken, op tijd leveren, alles voor de klant en geen tijd voor… eigen uitstraling, identiteit of communicatie. Dus... mooie opdracht voor Concepticus!


Inzicht, bewust persoonlijke groei

Inzicht, bewust persoonlijke groei

Inzicht is een onderscheidend coach- en opleidingsinstituut. Zij benaderden Steven Boot, die hun website had gerealiseerd, met de vraag naar vernieuwing van de site. En de aanvullende opmerking ‘We zijn toe aan vernieuwing van onze huisstijl’. Een mooie en uitdagende vraag/opdracht waar Steven Boot Concepticus voor benaderde.Lees meer... 

Vanzelfsprekend!

Vanzelfsprekend!

Effect ICT Solutions uit Noordwijk is een groeiende onderneming. Nu de wereld door ICT-ontwikkelingen continu in beweging is en compleet verandert vond het bedrijf het tijd voor een aanpak van hun huisstijl. Een frisse restyle, passend bij deze tijd en ‘future-proof’.