« Terug naar het overzicht
Als kwaliteit uw keuze is. Goede pay-off en ontwerpwerk voor Van der Voet Keukens.

Als kwaliteit uw keuze is. Goede pay-off en ontwerpwerk voor Van der Voet Keukens.

Van der Voet Keukens, voorheen Keukencentrum Van der Voet heeft zich inmiddels lokaal bewezen als betrouwbare en creatieve partner op het gebied van keukenverkoop en advies. Bij zijn beslissing te verhuizen naar een nieuw pand, werd ik gevraagd zijn huidige identiteit aan te passen naar een nieuwe en herkenbare identiteit die aansluit bij de meerwaarde die het bedrijf zijn klanten biedt: nóg meer kwaliteit, nóg meer keuze in het assortiment, maar met behoudt van het persoonlijk karakter.

 
Homemade Health. Lekker, liefdevol & gezond.

Homemade Health. Lekker, liefdevol & gezond.

Homemade Health is een blog over gezonder leven. Ook op een blog moeten de inhoud en vormgeving elkaar versterken, met een herkenbare look & feel. Een eigen identiteit die tot in de details is doorgevoerd.

Nieuwenhuis Buitenleven, helemaal tuin!

Nieuwenhuis Buitenleven, helemaal tuin!

Nieuwenhuis Buitenleven heeft maart 2016 de deuren geopend. Het bedrijf is een inspiratieshowroom en verkooppunt voor alle ‘tuinaankleding’ die je niet in een tuincentrum koopt. Dit nieuwe initiatief van Arie en Rina Nieuwenhuis –voormalig eigenaren van GroenRijk Nieuw-Vennep- betekende niet alleen voor hen een mooie buitenkans, maar ook voor Concepticus.