« Terug naar het overzicht
Als kwaliteit uw keuze is. Goede pay-off en ontwerpwerk voor Van der Voet Keukens.

Als kwaliteit uw keuze is. Goede pay-off en ontwerpwerk voor Van der Voet Keukens.

Van der Voet Keukens, voorheen Keukencentrum Van der Voet heeft zich inmiddels lokaal bewezen als betrouwbare en creatieve partner op het gebied van keukenverkoop en advies. Bij zijn beslissing te verhuizen naar een nieuw pand, werd ik gevraagd zijn huidige identiteit aan te passen naar een nieuwe en herkenbare identiteit die aansluit bij de meerwaarde die het bedrijf zijn klanten biedt: nóg meer kwaliteit, nóg meer keuze in het assortiment, maar met behoudt van het persoonlijk karakter.

 
Online rendement met Newtraffic.

Online rendement met Newtraffic.

Mark van Duin is de oprichter van Newtraffic. Hij weet als geen ander hoe belangrijk het is om een goede, passende bedrijfsidentiteit te hebben. Maar zoals bij veel ondernemers gaan opdrachtgevers altijd voor…De verhuizing van zijn bedrijf naar Keyserwey 57 in Noordwijk was extra aanleiding om Concepticus te benaderen met de vraag naar creatieve visualisatie van zijn identiteit.

 


Hooghe Duin. Van hoog niveau.

Hooghe Duin. Van hoog niveau.

In opdracht van Burgland Projectontwikkeling uit Stolwijk en ism De Bruin Makelaardij uit Noordwijk bedacht Concepticus de naam, realiseerde de website, ontwikkelde en produceerde de brochures en is op dit moment bezig met de social media campagne.

Palmo Overkappingen: buitengewoon!

Palmo Overkappingen: buitengewoon!

Palmo is in Nederland de enige aanbieder van hoogwaardige terrasoverkappingen voor de zakelijke markt. Directeur/eigenaar Cornelis Nieuwenhuis wist, dankzij de positieve ervaringen van Arie Nieuwenhuis -eigenaar Nieuwenhuis Buitenleven-, de weg naar Concepticus te vinden. Zijn verzoek: ontwikkel voor Palmo een logo, huisstijl, brochure en website voor de zakelijke markt. Lees meer…