« Terug naar het overzicht
Beauty, Body & Mind; it feels good!

Beauty, Body & Mind; it feels good!

Opdrachtgever

Fanny van den Berg heeft in 2013 de deuren geopend van Beauty en Huidinstituut Voorstraat; een salon voor schoonheids- en huidtherapeutische behandelingen. Het bedrijf heeft zich in korte tijd ontwikkeld tot een succesvolle salon. De ambitie van Fanny groeide om zich door te ontwikkelen naar een center met aandacht voor de balans tussen beauty, body & mind. Om de klant met verschillende behandelingen een compleet Feel Good gevoel te geven, in een fraaie praktijk die onderdak biedt aan zelfstandig ondernemers met verschillende specialisaties zoals allround schoonheidsspecialistes, een huidtherapeut, een pedicure, een visagist, masseuses en een cosmetisch arts. Oktober 2016 heeft zij haar ambitie gerealiseerd en de deuren geopend van het nieuwe Feel good center aan de Offemweg.

Vraag

Atvise (online resultaat) benaderde Concepticus met de vraag naar vormgeving |huisstijl voor het nieuwe Feel Good Center. Niels Heineman werd gevraagd de nieuwe website vorm te geven. 

Aanpak

Fanny had zelf duidelijk beeld over de inrichting van het pand, kleurgebruik en vorm. Concepticus is het pand in aanbouw gaan bekijken en heeft goed ingezoomd op de wensen en ideeën.  Met de input van Fanny, de kleurstalen, bouwmaterialen en haar Pinterestpagina als inspiratiebron heeft Concepticus een strak logo ontworpen. Het rustige en ingetogen kleurgebruik sluit naadloos aan bij het pand en interieur. Om de balans tussen beauty, body en mind te benadrukken zijn die drie termen doorgevoerd in het logo.

Resultaat

Logo |huisstijl | styling voor website (kleuren-typografie-beeldvorming) als input voor Niels Heineman | belettering.
Fanny van den Berg: ‘Leon heeft door middel van zijn ontwerp heel duidelijk en op een goede manier naar buiten weten te brengen waar het Feel Good Center voor staat. Waardoor ik zijn werk echt als een meerwaarde zie. Ik ben erg blij met het eindresultaat van zijn rustige ontwerp, en wil hem bedanken voor de prettige samenwerking.’

 
Van Leeuwen vraagt, Concepticus vraagt door!

Van Leeuwen vraagt, Concepticus vraagt door!

Van Leeuwen Kozijnen benaderde Steven Boot met de vraag naar een moderne, responsive website. Al snel bleek die vraag verweven met de behoefte aan een nieuw logo en daarbij passende moderne huisstijl. En daar wist Concepticus wel raad mee! Lees meer...

Uitklapper voor Maessen Tenten.

Uitklapper voor Maessen Tenten.

Meassen Tenten is al jarenlang opdrachtgever van Concepticus. Naast de ontwikkeling van het logo is Concepticus verantwoordelijk voor de huisstijl, website en o.a. ook de beursaankleding.


Online rendement met Newtraffic.

Online rendement met Newtraffic.

Mark van Duin is de oprichter van Newtraffic. Hij weet als geen ander hoe belangrijk het is om een goede, passende bedrijfsidentiteit te hebben. Maar zoals bij veel ondernemers gaan opdrachtgevers altijd voor…De verhuizing van zijn bedrijf naar Keyserwey 57 in Noordwijk was extra aanleiding om Concepticus te benaderen met de vraag naar creatieve visualisatie van zijn identiteit.