« Terug naar het overzicht
Beauty, Body & Mind; it feels good!

Beauty, Body & Mind; it feels good!

Opdrachtgever

Fanny van den Berg heeft in 2013 de deuren geopend van Beauty en Huidinstituut Voorstraat; een salon voor schoonheids- en huidtherapeutische behandelingen. Het bedrijf heeft zich in korte tijd ontwikkeld tot een succesvolle salon. De ambitie van Fanny groeide om zich door te ontwikkelen naar een center met aandacht voor de balans tussen beauty, body & mind. Om de klant met verschillende behandelingen een compleet Feel Good gevoel te geven, in een fraaie praktijk die onderdak biedt aan zelfstandig ondernemers met verschillende specialisaties zoals allround schoonheidsspecialistes, een huidtherapeut, een pedicure, een visagist, masseuses en een cosmetisch arts. Oktober 2016 heeft zij haar ambitie gerealiseerd en de deuren geopend van het nieuwe Feel good center aan de Offemweg.

Vraag

Atvise (online resultaat) benaderde Concepticus met de vraag naar vormgeving |huisstijl voor het nieuwe Feel Good Center. Niels Heineman werd gevraagd de nieuwe website vorm te geven. 

Aanpak

Fanny had zelf duidelijk beeld over de inrichting van het pand, kleurgebruik en vorm. Concepticus is het pand in aanbouw gaan bekijken en heeft goed ingezoomd op de wensen en ideeën.  Met de input van Fanny, de kleurstalen, bouwmaterialen en haar Pinterestpagina als inspiratiebron heeft Concepticus een strak logo ontworpen. Het rustige en ingetogen kleurgebruik sluit naadloos aan bij het pand en interieur. Om de balans tussen beauty, body en mind te benadrukken zijn die drie termen doorgevoerd in het logo.

Resultaat

Logo |huisstijl | styling voor website (kleuren-typografie-beeldvorming) als input voor Niels Heineman | belettering.
Fanny van den Berg: ‘Leon heeft door middel van zijn ontwerp heel duidelijk en op een goede manier naar buiten weten te brengen waar het Feel Good Center voor staat. Waardoor ik zijn werk echt als een meerwaarde zie. Ik ben erg blij met het eindresultaat van zijn rustige ontwerp, en wil hem bedanken voor de prettige samenwerking.’

 
Hopsitality Roses; hospitality deserves quality

Hopsitality Roses; hospitality deserves quality

Hospitality Roses is een initiatief van Geraldine van der Deijl (eigenaar Roses Only). Het bedrijf levert kwalitatieve rozen op bestelling voor de hotelbranche. Een bloeiende begroeting voor hotelgasten. In 2016 benaderde Geraldine Concepticus met de vraag naar een goed concept, in stijl met Rosesonly. Lees meer…

ParkFlyrent: een buitenkans!

ParkFlyrent: een buitenkans!

Wat doe je als MMD Media een opdracht voor buitenreclame naar je doorverwijst? Dat zie je als een mooie buitenkans. Zeker voor een relatief nieuw product als ParkFlyRent…

Ondernemersfonds Noordwijk; samen investeren

Ondernemersfonds Noordwijk; samen investeren

Cees van Wijk en Monique Beuk namen als vertegenwoordigers van het NOV contact op met K51 (Concepticus en Steven Boot). Zij waren op zoek naar een duidelijke website voor het nieuwe Ondernemersfonds Noordwijk. En bij een goede website hoort uiteraard ook een sterke, herkenbare eigen identiteit en een goed concept. Lees meer…