« Terug naar het overzicht
Bijzondere brochure Braintel

Bijzondere brochure Braintel

Braintel IT and Telecom was tot 1 januari 2016 bekend onder de naam Televantage. Het bedrijf bestaat uit gedreven vakidioten – denkwerkers en spraakmakers -, gespecialiseerd in zakelijke telefonie & ICT. Ze vertalen complexe telecom en IT materie naar begrijpelijke taal en denken 200% mee met de klant. Het onderscheidende visuele concept van Braintel komt uit de koker van Concepticus. Qua kleurstelling en totale look and feel is duidelijk dat Braintel zaken anders aanpakt dan de concurrent. En dat valt op!

Aangenaam afwijkend

Anders dan anders is voor deze hand-out doorvertaald in:
• Braintel geel, een duidelijk signaal
• Opvallend formaat (smal en breed)
• Afwerking met wire-o in contrasterend zwart
• Typografie & indeling
• Foto’s van eigen medewerkers
• Klant aan het woord
• Headings & tekst
• Eigenwijs stroomschema
• CTA ‘We spreken je snel'.

Conclusie: Mission completed!
 

 
Beauty, Body & Mind; it feels good!

Beauty, Body & Mind; it feels good!

Hoe uitdagend is het als je als conceptontwikkelaar en vormgever wordt benaderd met de vraag of je ‘Feel Good’ kunt vertalen naar vormgeving? 

MijnFietsenWinkel krijgt vorm!

MijnFietsenWinkel krijgt vorm!

Concepticus bedacht het concept waarin de herkenbare gele kleur van Theo’s Tweewielershop werd behouden en waarmee de nieuwe stijl van mijnfietsenwinkel.nl werd ontwikkeld. 


Palmo Overkappingen: buitengewoon!

Palmo Overkappingen: buitengewoon!

Palmo is in Nederland de enige aanbieder van hoogwaardige terrasoverkappingen voor de zakelijke markt. Directeur/eigenaar Cornelis Nieuwenhuis wist, dankzij de positieve ervaringen van Arie Nieuwenhuis -eigenaar Nieuwenhuis Buitenleven-, de weg naar Concepticus te vinden. Zijn verzoek: ontwikkel voor Palmo een logo, huisstijl, brochure en website voor de zakelijke markt. Lees meer…