« Terug naar het overzicht
Bijzondere brochure Braintel

Bijzondere brochure Braintel

Braintel IT and Telecom was tot 1 januari 2016 bekend onder de naam Televantage. Het bedrijf bestaat uit gedreven vakidioten – denkwerkers en spraakmakers -, gespecialiseerd in zakelijke telefonie & ICT. Ze vertalen complexe telecom en IT materie naar begrijpelijke taal en denken 200% mee met de klant. Het onderscheidende visuele concept van Braintel komt uit de koker van Concepticus. Qua kleurstelling en totale look and feel is duidelijk dat Braintel zaken anders aanpakt dan de concurrent. En dat valt op!

Aangenaam afwijkend

Anders dan anders is voor deze hand-out doorvertaald in:
• Braintel geel, een duidelijk signaal
• Opvallend formaat (smal en breed)
• Afwerking met wire-o in contrasterend zwart
• Typografie & indeling
• Foto’s van eigen medewerkers
• Klant aan het woord
• Headings & tekst
• Eigenwijs stroomschema
• CTA ‘We spreken je snel'.

Conclusie: Mission completed!
 

 
Verser bestaat niet!

Verser bestaat niet!

In 3 simpele stappen online de meest verse snijbloemen bestellen, met levering rechtstreeks van kweker naar winkelier. Een mooie groene uitdaging voor Concepticus om voor dit nieuwe product een totaalconcept (inclusief naam en pay-off) te ontwikkelen. Lees meer...

Joustra. Een goed begin...

Joustra. Een goed begin...

Joustra: tegels, sanitair en laminaat. Hoe vertaal je de verschillende bedrijfsactiviteiten van deze ondernemer pur sang naar een passende identiteit met logo, huisstijl, website, bedrijfspand, etc.? Een mooie creatieve uitdaging voor Concepticus…