« Terug naar het overzicht
Bijzondere brochure Braintel

Bijzondere brochure Braintel

Braintel IT and Telecom was tot 1 januari 2016 bekend onder de naam Televantage. Het bedrijf bestaat uit gedreven vakidioten – denkwerkers en spraakmakers -, gespecialiseerd in zakelijke telefonie & ICT. Ze vertalen complexe telecom en IT materie naar begrijpelijke taal en denken 200% mee met de klant. Het onderscheidende visuele concept van Braintel komt uit de koker van Concepticus. Qua kleurstelling en totale look and feel is duidelijk dat Braintel zaken anders aanpakt dan de concurrent. En dat valt op!

Aangenaam afwijkend

Anders dan anders is voor deze hand-out doorvertaald in:
• Braintel geel, een duidelijk signaal
• Opvallend formaat (smal en breed)
• Afwerking met wire-o in contrasterend zwart
• Typografie & indeling
• Foto’s van eigen medewerkers
• Klant aan het woord
• Headings & tekst
• Eigenwijs stroomschema
• CTA ‘We spreken je snel'.

Conclusie: Mission completed!
 

 
Eatdutchwaffles: ambachtelijk lekker en modern

Eatdutchwaffles: ambachtelijk lekker en modern

Eatdutchwaffles zet de traditionele Nederlandse stroopwafel neer als een modern én ambachtelijk product. De kernwaarden van deze smaakvolle stroopwafels heeft Concepticus vertaald naar de uitstraling van het merk.