« Terug naar het overzicht
Bijzondere brochure Braintel

Bijzondere brochure Braintel

Braintel IT and Telecom was tot 1 januari 2016 bekend onder de naam Televantage. Het bedrijf bestaat uit gedreven vakidioten – denkwerkers en spraakmakers -, gespecialiseerd in zakelijke telefonie & ICT. Ze vertalen complexe telecom en IT materie naar begrijpelijke taal en denken 200% mee met de klant. Het onderscheidende visuele concept van Braintel komt uit de koker van Concepticus. Qua kleurstelling en totale look and feel is duidelijk dat Braintel zaken anders aanpakt dan de concurrent. En dat valt op!

Aangenaam afwijkend

Anders dan anders is voor deze hand-out doorvertaald in:
• Braintel geel, een duidelijk signaal
• Opvallend formaat (smal en breed)
• Afwerking met wire-o in contrasterend zwart
• Typografie & indeling
• Foto’s van eigen medewerkers
• Klant aan het woord
• Headings & tekst
• Eigenwijs stroomschema
• CTA ‘We spreken je snel'.

Conclusie: Mission completed!
 

 
Dutch Food Concepts; dat smaakt naar meer!

Dutch Food Concepts; dat smaakt naar meer!

Dutch Food Concepts is het bedrijf van Joost Kling, founding father van Eatdutchwaffles. Dutch Food Concepts is opgericht in 2015 en richt zich op typisch Nederlandse modern ambachtelijke foodconcepten. Concepticus is verantwoordelijk voor de complete visuele vertaling van het concept, van de identiteit van alle merken van Dutch Food Concepts. Spraakmakend en smaakmakend!


Restyle voor Eurocat Nederland.

Restyle voor Eurocat Nederland.

Eurocat Nederland is typisch zo’n bedrijf dat zich volledig focust op hard werken, op tijd leveren, alles voor de klant en geen tijd voor… eigen uitstraling, identiteit of communicatie. Dus... mooie opdracht voor Concepticus!


Uitklapper voor Maessen Tenten.

Uitklapper voor Maessen Tenten.

Meassen Tenten is al jarenlang opdrachtgever van Concepticus. Naast de ontwikkeling van het logo is Concepticus verantwoordelijk voor de huisstijl, website en o.a. ook de beursaankleding.