« Terug naar het overzicht
Bijzondere brochure Braintel

Bijzondere brochure Braintel

Braintel IT and Telecom was tot 1 januari 2016 bekend onder de naam Televantage. Het bedrijf bestaat uit gedreven vakidioten – denkwerkers en spraakmakers -, gespecialiseerd in zakelijke telefonie & ICT. Ze vertalen complexe telecom en IT materie naar begrijpelijke taal en denken 200% mee met de klant. Het onderscheidende visuele concept van Braintel komt uit de koker van Concepticus. Qua kleurstelling en totale look and feel is duidelijk dat Braintel zaken anders aanpakt dan de concurrent. En dat valt op!

Aangenaam afwijkend

Anders dan anders is voor deze hand-out doorvertaald in:
• Braintel geel, een duidelijk signaal
• Opvallend formaat (smal en breed)
• Afwerking met wire-o in contrasterend zwart
• Typografie & indeling
• Foto’s van eigen medewerkers
• Klant aan het woord
• Headings & tekst
• Eigenwijs stroomschema
• CTA ‘We spreken je snel'.

Conclusie: Mission completed!
 

 
House of Brands: sterke merken.

House of Brands: sterke merken.

49Design merkproducten en woonaccessoires, was op zoek naar een nieuwe bedrijfsnaam en duidelijke positionering. Met een huisstijl passend bij de ontwikkelingen van de organisatie. Concepticus kwam met een conceptuele aanpak en een nieuwe, herkenbare identiteit. En de naam: House of Brands. 

Eatdutchwaffles: ambachtelijk lekker en modern

Eatdutchwaffles: ambachtelijk lekker en modern

Eatdutchwaffles zet de traditionele Nederlandse stroopwafel neer als een modern én ambachtelijk product. De kernwaarden van deze smaakvolle stroopwafels heeft Concepticus vertaald naar de uitstraling van het merk.

 


Ondernemersfonds Noordwijk; samen investeren

Ondernemersfonds Noordwijk; samen investeren

Cees van Wijk en Monique Beuk namen als vertegenwoordigers van het NOV contact op met K51 (Concepticus en Steven Boot). Zij waren op zoek naar een duidelijke website voor het nieuwe Ondernemersfonds Noordwijk. En bij een goede website hoort uiteraard ook een sterke, herkenbare eigen identiteit en een goed concept. Lees meer…