« Terug naar het overzicht
Brookland; super in vastgoed.

Brookland; super in vastgoed.

Opdrachtgever

Brookland is de vastgoedorganisatie van de Samenwerkende Dirk van den Broek Bedrijven (supermarkten, drogisterijen, slijterijen, reiswinkels). Sinds enige tijd legt Brookland zich toe op het beheren en verhuren van woningen en appartementen in de Randstad.

Vraag

De communicatiepakketten (brochures, advertentieformat, online banners, etc.) die door Brookland worden verstrekt aan geselecteerde makelaars, moeten een uniforme uitstraling krijgen. Een herkenbare eigen identiteit, die in alle uitingen kan worden doorgevoerd.

Aanpak

Concepticus richt zich bij iedere opdracht eerst op het doel en de context alvorens met een creatief ontwerp aan de slag te gaan. Wat voor bedrijf is Brookland, wat zijn de kernwaarden? Toegankelijkheid, openheid, eerlijkheid en respect zijn woorden die de bedrijfsvoering van Brookland typeren. Op basis van alle input heeft Concepticus een totaalconcept ontwikkeld. Waarin het petrolblauw van het (bestaande) Brookland logo is gecombineerd met het herkenbare rood van de Dirk van den Broek keten. Frisse, heldere, herkenbare uitingen. Concepticus was verantwoordelijk voor zowel het ontwerp als de realisatie van alle uitingen. In de productiefase (fotografie, tekst, drukwerk, etc.) heeft hij binnen K51 met professionals geschakeld.

Resultaat

Brookland: 'Concepticus ontwerpt voor Brookland diverse verhuurmaterialen waaronder de verhuurbrochures ten behoeve van appartementencomplexen die wij verhuren. De werkwijze van Concepticus ervaren wij als zeer prettig en pragmatisch. Er wordt echt meegedacht, waardoor je een perfect eindresultaat met elkaar krijgt.'

 

 
Online rendement met Newtraffic.

Online rendement met Newtraffic.

Mark van Duin is de oprichter van Newtraffic. Hij weet als geen ander hoe belangrijk het is om een goede, passende bedrijfsidentiteit te hebben. Maar zoals bij veel ondernemers gaan opdrachtgevers altijd voor…De verhuizing van zijn bedrijf naar Keyserwey 57 in Noordwijk was extra aanleiding om Concepticus te benaderen met de vraag naar creatieve visualisatie van zijn identiteit.

 


Homemade Health. Lekker, liefdevol & gezond.

Homemade Health. Lekker, liefdevol & gezond.

Homemade Health is een blog over gezonder leven. Ook op een blog moeten de inhoud en vormgeving elkaar versterken, met een herkenbare look & feel. Een eigen identiteit die tot in de details is doorgevoerd.

Kroon op mijn werk. Queen Flowerbulbs.

Kroon op mijn werk. Queen Flowerbulbs.

Queen Flowerbulbs is een dochter-onderneming van Tuberbulb Export B.V. uit Hillegom. Aan Concepticus de vraag om een naam en een strategie te bedenken voor een nieuwe organisatie die zich richt op het online-verkopen van kwaliteitsbloembollen.