skip to Main Content

Léon Koelewijn

bedenken en ontwikkelen van creatieve concepten

Het DNA van jouw bedrijf is uniek. Onderscheidend. Anders dan anderen. En daar sluit je positionering op aan. Waar sta je in de markt? Hoe verhoudt je onderneming zich tot andere spelers? Waarin ben je onderscheidend? En hoe matcht dat met je propositie, je merkbelofte? Concepticus werkt niet volgens schema’s en modellen. Zijn belangrijkste tools zijn creativiteit en intuïtie. Ervaring en ondernemerschap. Het stellen van de juiste vragen. En laat Concepticus daar nou heel goed in zijn…

ONDERNEMENDE SPARRINGPARTNER

Aanjager, meedenker, coach, communicatiepartner, ondernemer, adviseur… woorden waarmee klanten Concepticus omschrijven. Bij branding en conceptontwikkeling zet hij ondernemers op scherp. Maar niet alleen dan. Hij spiegelt, stelt vragen en vraagt door. Over product en profilering. Over passie en plezier. Over bedrijfskoers en bewustwording. In een eenmalig gesprek, maandelijkse activerende sessies of ieder kwartaal een ‘buiten de box’ brainstormbijeenkomst. Waar heb jij behoefte aan?