« Terug naar het overzicht
H&B Bouw(t) aan identiteit...

H&B Bouw(t) aan identiteit...

Dit moderne, servicegerichte aannemersbedrijf heeft zich gespecialiseerd in de realisatie van luxe woningbouw en ook verbouwingen. Ook projectontwikkeling, aanbouw- en onderhoudswerkzaamheden, utiliteitsbouw en renovatie van bijzondere gebouwen zijn zaken waar H&B Bouw goed in thuis is.

In eerste instantie werd Concepticus gevraagd aan de slag te gaan met een nieuwe website. Maar graag begin ik bij het begin. En dus vroeg ik in "H&B-taal" naar "de fundering"... want, wat wil je bouwen? Welk type mensen wil je bereiken en waar ligt het onderscheid tov concullega's?

De doelstelling werd het aanboren van een hoger segment, met een strakke en herkenbare uitstraling die hun doelgroep bereikt en die toegevoegde waarde biedt in de vorm van een goed, kwalitatief bouwbedrijf met ruimschoots ervaring in de luxe woningbouw. Het concept werd de vertaling van bewezen vakmanschap.

www.hbbouw.nl

 
Packmee Nederland. Een bewust concept.

Packmee Nederland. Een bewust concept.

De vraag van Packmee was het bestaande Duitse concept te vertalen naar de Nederlandse markt. Een uitdaging die Concepticus graag is aangegaan, in samenwerking met partners van K51 en Content-team.


Eatdutchwaffles: ambachtelijk lekker en modern

Eatdutchwaffles: ambachtelijk lekker en modern

Eatdutchwaffles zet de traditionele Nederlandse stroopwafel neer als een modern én ambachtelijk product. De kernwaarden van deze smaakvolle stroopwafels heeft Concepticus vertaald naar de uitstraling van het merk.

 


Warmte en service, landelijk perfect geregeld

Warmte en service, landelijk perfect geregeld

Warmteservice is in Nederland één van de grootste aanbieders op het gebied van sanitair-, verwarming- en installatiemateriaal. Zij waren op zoek naar een bureau dat in korte tijd de hele huisstijl kon restylen, rekening houdend met alle communicatiedragers. Concepticus stroopte in samenwerking met Maurice van Berkel de creatieve mouwen op…