« Terug naar het overzicht
H&B Bouw(t) aan identiteit...

H&B Bouw(t) aan identiteit...

Dit moderne, servicegerichte aannemersbedrijf heeft zich gespecialiseerd in de realisatie van luxe woningbouw en ook verbouwingen. Ook projectontwikkeling, aanbouw- en onderhoudswerkzaamheden, utiliteitsbouw en renovatie van bijzondere gebouwen zijn zaken waar H&B Bouw goed in thuis is.

In eerste instantie werd Concepticus gevraagd aan de slag te gaan met een nieuwe website. Maar graag begin ik bij het begin. En dus vroeg ik in "H&B-taal" naar "de fundering"... want, wat wil je bouwen? Welk type mensen wil je bereiken en waar ligt het onderscheid tov concullega's?

De doelstelling werd het aanboren van een hoger segment, met een strakke en herkenbare uitstraling die hun doelgroep bereikt en die toegevoegde waarde biedt in de vorm van een goed, kwalitatief bouwbedrijf met ruimschoots ervaring in de luxe woningbouw. Het concept werd de vertaling van bewezen vakmanschap.

www.hbbouw.nl

 
Interbus onderweg met Concepticus.

Interbus onderweg met Concepticus.

De kleurrijke “pin” is tevens een kompas en zegt veel over de vele verschillende routes die Interbus haar klanten aanbiedt. Interbus is in handen van touringcar-onderneming Koninklijke Beuk uit Noordwijk en Kupers Reizen uit Weert.


Beauty, Body & Mind; it feels good!

Beauty, Body & Mind; it feels good!

Hoe uitdagend is het als je als conceptontwikkelaar en vormgever wordt benaderd met de vraag of je ‘Feel Good’ kunt vertalen naar vormgeving? 

Uitklapper voor Maessen Tenten.

Uitklapper voor Maessen Tenten.

Meassen Tenten is al jarenlang opdrachtgever van Concepticus. Naast de ontwikkeling van het logo is Concepticus verantwoordelijk voor de huisstijl, website en o.a. ook de beursaankleding.