« Terug naar het overzicht
Eatdutchwaffles: ambachtelijk lekker en modern

Eatdutchwaffles: ambachtelijk lekker en modern

Eatdutchwaffles is één van de meest uitdagende opdrachtgevers van Concepticus. Met de vraag naar totale branding van het product en merk, ontwikkelde hij een smaakvol concept dat het eigentijds Nederlands fabrikaat met internationale kwaliteit uitstraalt. De naam, het logo, de kleur, de vorm en de verschillende communicatie-uitingen geven het bedrijf zijn identiteit. De constante ontwikkeling van het product, waar het totaalconcept de basis voor vormt, is doorgevoerd in alle facetten van communicatie, nationaal en internationaal.

Eatdutchwaffles;ambachtelijke stroopwafels in een modern jasje.

 

 

 
Brookland; super in vastgoed.

Brookland; super in vastgoed.

De vastgoedorganisatie van de Samenwerkende Dirk van den Broek Bedrijven wist Concepticus al eerder te vinden voor het nieuwbouwproject in Noordwijk-Binnen. Nu lag er de uitdagende vraag een herkenbare Brookland identiteit te ontwikkelen voor de verhuur van woningen en appartementen.

Hopsitality Roses; hospitality deserves quality

Hopsitality Roses; hospitality deserves quality

Hospitality Roses is een initiatief van Geraldine van der Deijl (eigenaar Roses Only). Het bedrijf levert kwalitatieve rozen op bestelling voor de hotelbranche. Een bloeiende begroeting voor hotelgasten. In 2016 benaderde Geraldine Concepticus met de vraag naar een goed concept, in stijl met Rosesonly. Lees meer…

ParkFlyrent: een buitenkans!

ParkFlyrent: een buitenkans!

Wat doe je als MMD Media een opdracht voor buitenreclame naar je doorverwijst? Dat zie je als een mooie buitenkans. Zeker voor een relatief nieuw product als ParkFlyRent…