« Terug naar het overzicht
Eatdutchwaffles: ambachtelijk lekker en modern

Eatdutchwaffles: ambachtelijk lekker en modern

Eatdutchwaffles is één van de meest uitdagende opdrachtgevers van Concepticus. Met de vraag naar totale branding van het product en merk, ontwikkelde hij een smaakvol concept dat het eigentijds Nederlands fabrikaat met internationale kwaliteit uitstraalt. De naam, het logo, de kleur, de vorm en de verschillende communicatie-uitingen geven het bedrijf zijn identiteit. De constante ontwikkeling van het product, waar het totaalconcept de basis voor vormt, is doorgevoerd in alle facetten van communicatie, nationaal en internationaal.

Eatdutchwaffles;ambachtelijke stroopwafels in een modern jasje.

 

 

 
OBODB: meer dan een simpele optelsom.

OBODB: meer dan een simpele optelsom.

De Stichting Openbaar Basisonderwijs Duin- en Bollenstreek was op zoek naar een nieuwe identiteit en bijbehorende vormgeving. De stichting vertegenwoordigt 11 basisscholen, met ieder hun eigen logo, kleur en huisstijl. Dan is het geen simpele kwestie van het samenvoegen van 11 logo’s. Eerst vaststellen wat het gezamenlijke DNA en de kernwaarden zijn, dan pas kijken naar een passende vormgeving.

Palmo Overkappingen: buitengewoon!

Palmo Overkappingen: buitengewoon!

Palmo is in Nederland de enige aanbieder van hoogwaardige terrasoverkappingen voor de zakelijke markt. Directeur/eigenaar Cornelis Nieuwenhuis wist, dankzij de positieve ervaringen van Arie Nieuwenhuis -eigenaar Nieuwenhuis Buitenleven-, de weg naar Concepticus te vinden. Zijn verzoek: ontwikkel voor Palmo een logo, huisstijl, brochure en website voor de zakelijke markt. Lees meer…