« Terug naar het overzicht
Eatdutchwaffles: ambachtelijk lekker en modern

Eatdutchwaffles: ambachtelijk lekker en modern

Eatdutchwaffles is één van de meest uitdagende opdrachtgevers van Concepticus. Met de vraag naar totale branding van het product en merk, ontwikkelde hij een smaakvol concept dat het eigentijds Nederlands fabrikaat met internationale kwaliteit uitstraalt. De naam, het logo, de kleur, de vorm en de verschillende communicatie-uitingen geven het bedrijf zijn identiteit. De constante ontwikkeling van het product, waar het totaalconcept de basis voor vormt, is doorgevoerd in alle facetten van communicatie, nationaal en internationaal.

Eatdutchwaffles;ambachtelijke stroopwafels in een modern jasje.

 

 

 
Inzicht, bewust persoonlijke groei

Inzicht, bewust persoonlijke groei

Inzicht is een onderscheidend coach- en opleidingsinstituut. Zij benaderden Steven Boot, die hun website had gerealiseerd, met de vraag naar vernieuwing van de site. En de aanvullende opmerking ‘We zijn toe aan vernieuwing van onze huisstijl’. Een mooie en uitdagende vraag/opdracht waar Steven Boot Concepticus voor benaderde.Lees meer... 

MijnFietsenWinkel krijgt vorm!

MijnFietsenWinkel krijgt vorm!

Concepticus bedacht het concept waarin de herkenbare gele kleur van Theo’s Tweewielershop werd behouden en waarmee de nieuwe stijl van mijnfietsenwinkel.nl werd ontwikkeld. 


Vanzelfsprekend!

Vanzelfsprekend!

Effect ICT Solutions uit Noordwijk is een groeiende onderneming. Nu de wereld door ICT-ontwikkelingen continu in beweging is en compleet verandert vond het bedrijf het tijd voor een aanpak van hun huisstijl. Een frisse restyle, passend bij deze tijd en ‘future-proof’.