« Terug naar het overzicht
Homemade Health. Lekker, liefdevol & gezond.

Homemade Health. Lekker, liefdevol & gezond.

Opdrachtgever
HOMEMADE HEALTH is de blog van Melissa. Ze schrijft artikelen over een gezonde levensstijl. Een levensstijl waar je iedere dag, gewoon vanuit huis, zelf aan kunt werken. Vandaar de pay-off: ‘take control, start to shine.’ Met recepten en weetjes, wetenschappelijke artikelen en praktisch tips.

Vraag
De uit de hand gelopen hobby van Melissa vertaalde zich in een vraag aan Steven Boot: ‘ik wil een website voor mijn blog’. Steven heeft Concepticus ingeschakeld voor de vormgeving.

Aanpak
Op basis van de vraag en het beschikbare budget hebben Steven Boot en Concepticus gezocht naar een homemade oplossing voor deze website. Een Wordpress format waarmee Melissa zelf kan doen waar ze goed in is; bloggen over gezonder leven. Uiteraard met de juiste vormgeving/ huisstijl. Gezond en natuurlijk leven, recepten en voeding, welness, dichtbij, doe het zelf, liefde voor het leven: trefwoorden die passen bij HOMEMADE HEALTH. En die trefwoorden heeft Concepticus vertaald in een logo. De vormgeving is doorgevoerd op de blog en het huisstijlmateriaal (visitekaartje en briefpapier).

Resultaat
Homemade Health is natuurlijk tevreden...
 

 
Online rendement met Newtraffic.

Online rendement met Newtraffic.

Mark van Duin is de oprichter van Newtraffic. Hij weet als geen ander hoe belangrijk het is om een goede, passende bedrijfsidentiteit te hebben. Maar zoals bij veel ondernemers gaan opdrachtgevers altijd voor…De verhuizing van zijn bedrijf naar Keyserwey 57 in Noordwijk was extra aanleiding om Concepticus te benaderen met de vraag naar creatieve visualisatie van zijn identiteit.

 


Restyle voor Eurocat Nederland.

Restyle voor Eurocat Nederland.

Eurocat Nederland is typisch zo’n bedrijf dat zich volledig focust op hard werken, op tijd leveren, alles voor de klant en geen tijd voor… eigen uitstraling, identiteit of communicatie. Dus... mooie opdracht voor Concepticus!


MLSystems, van busbelettering naar identiteit

MLSystems, van busbelettering naar identiteit

MLSYSTEMS (voorheen Music & Light Systems) benaderde Concepticus met het verzoek de belettering van hun bus te ontwerpen. Concepticus denkt echter niet in middelen, in een ‘u vraagt wij draaien’ aanpak, maar in een totaalaanpak. Waarin positionering, identiteit en merkbelofte centraal staan. En zo leverde een relatief simpele vraag een totaalconcept op, met nieuwe naam en vormgeving (ja, ook op de bus).