« Terug naar het overzicht
Hooghe Duin. Van hoog niveau.

Hooghe Duin. Van hoog niveau.

Op een prachtige locatie vlak bij boulevard, strand en duinen verrijzen 10 ruime woningenvoor actieve gezinnen en ondernemende stellen.Uitwaaien op het strand na een drukke dag op kantoor. Voor het eten nog even snel zandkastelen bouwen met de jongste. Een hapje en een drankje aan de boulevard op zaterdagavond, met de zon die in het water zakt. Het kan allemaal, en dat op nog geen 5 minuten lopen afstand. Hooghe Duin, een zee van ruimte en comfort. Zowel binnen als buiten.

www.hoogheduin.nl

Met dank aan Steven Boot(www.stevenboot.nl), Sander Wijnands(www.seaviewdesign.nl), Leon Bernards (www.bvbv.nl), Maaike van Eijk (www.sobriquet.nl) en Daisy Schoenmakers (www.content-team.nl)

 
Eatdutchwaffles: ambachtelijk lekker en modern

Eatdutchwaffles: ambachtelijk lekker en modern

Eatdutchwaffles zet de traditionele Nederlandse stroopwafel neer als een modern én ambachtelijk product. De kernwaarden van deze smaakvolle stroopwafels heeft Concepticus vertaald naar de uitstraling van het merk.

 


Packmee Nederland. Een bewust concept.

Packmee Nederland. Een bewust concept.

De vraag van Packmee was het bestaande Duitse concept te vertalen naar de Nederlandse markt. Een uitdaging die Concepticus graag is aangegaan, in samenwerking met partners van K51 en Content-team.


Bijzondere brochure Braintel

Bijzondere brochure Braintel

Een opvallende hand-out om achter te laten na een gesprek met een prospect/klant; dat was de vraag van Braintel. Een papieren ‘wie zijn we, wat doen we, hoe doen we dat en voor wie?’ Voor Concepticus een leuke uitdaging om dat op simpele en creatieve wijze in beeld te brengen. Lees meer…