« Terug naar het overzicht
Interbus onderweg met Concepticus.

Interbus onderweg met Concepticus.

De organisatieverandering bij Interbus van een Business to Business naar een Business to Consumer organisatie, vroeg om een compleet nieuw concept en positionering. Ook de voorheen zakelijke, ietwat sobere, huisstijl sloot niet meer aan bij de nieuwe richting die Interbus voor ogen heeft. De “pin” is tevens een kompas en zegt veel over de vele routes die Interbus haar klanten biedt. De gekozen kleuren creëren een vrolijke en vriendelijke identiteit en roept dat heerlijke vakantiegevoel op. Concepticus bedacht ook de nieuwe pay-off die de nieuwe positionering onderbouwd. Met dit concept is de website ontworpen door www.stevenboot.nl en de technische realisatie kwam voor rekening van www.lined.nl . De fotografie is vervaardigd door Monica Stuurop. De website is voorzien van een intelligente online reisplanner waarop seats eenvoudig te boeken zijn. Doordat de website en social media kanalen meer dan voorheen deel gaan uitmaken van de communicatiestrategie zal Interbus ook op de digitale snelweg nóg beter zichtbaar zijn. Vakantie begint immers onderweg.

www.interbus.nu

 
Verser bestaat niet!

Verser bestaat niet!

In 3 simpele stappen online de meest verse snijbloemen bestellen, met levering rechtstreeks van kweker naar winkelier. Een mooie groene uitdaging voor Concepticus om voor dit nieuwe product een totaalconcept (inclusief naam en pay-off) te ontwikkelen. Lees meer...

Joustra. Een goed begin...

Joustra. Een goed begin...

Joustra: tegels, sanitair en laminaat. Hoe vertaal je de verschillende bedrijfsactiviteiten van deze ondernemer pur sang naar een passende identiteit met logo, huisstijl, website, bedrijfspand, etc.? Een mooie creatieve uitdaging voor Concepticus…

 


Palmo Overkappingen: buitengewoon!

Palmo Overkappingen: buitengewoon!

Palmo is in Nederland de enige aanbieder van hoogwaardige terrasoverkappingen voor de zakelijke markt. Directeur/eigenaar Cornelis Nieuwenhuis wist, dankzij de positieve ervaringen van Arie Nieuwenhuis -eigenaar Nieuwenhuis Buitenleven-, de weg naar Concepticus te vinden. Zijn verzoek: ontwikkel voor Palmo een logo, huisstijl, brochure en website voor de zakelijke markt. Lees meer…