« Terug naar het overzicht
Interbus onderweg met Concepticus.

Interbus onderweg met Concepticus.

De organisatieverandering bij Interbus van een Business to Business naar een Business to Consumer organisatie, vroeg om een compleet nieuw concept en positionering. Ook de voorheen zakelijke, ietwat sobere, huisstijl sloot niet meer aan bij de nieuwe richting die Interbus voor ogen heeft. De “pin” is tevens een kompas en zegt veel over de vele routes die Interbus haar klanten biedt. De gekozen kleuren creëren een vrolijke en vriendelijke identiteit en roept dat heerlijke vakantiegevoel op. Concepticus bedacht ook de nieuwe pay-off die de nieuwe positionering onderbouwd. Met dit concept is de website ontworpen door www.stevenboot.nl en de technische realisatie kwam voor rekening van www.lined.nl . De fotografie is vervaardigd door Monica Stuurop. De website is voorzien van een intelligente online reisplanner waarop seats eenvoudig te boeken zijn. Doordat de website en social media kanalen meer dan voorheen deel gaan uitmaken van de communicatiestrategie zal Interbus ook op de digitale snelweg nóg beter zichtbaar zijn. Vakantie begint immers onderweg.

www.interbus.nu

 
Dutch Food Concepts; dat smaakt naar meer!

Dutch Food Concepts; dat smaakt naar meer!

Dutch Food Concepts is het bedrijf van Joost Kling, founding father van Eatdutchwaffles. Dutch Food Concepts is opgericht in 2015 en richt zich op typisch Nederlandse modern ambachtelijke foodconcepten. Concepticus is verantwoordelijk voor de complete visuele vertaling van het concept, van de identiteit van alle merken van Dutch Food Concepts. Spraakmakend en smaakmakend!


OBO bureaublijver

OBO bureaublijver

Stichting Openbaar Basisonderwijs Duin- en Bollenstreek is inmiddels vaste opdrachtgever van Concepticus. Hoe leuk is het dan om de vraag te krijgen naar een eigen OBO-schoolagenda 2017-2018, maar dan voor de leerkrachten? Lees meer...