« Terug naar het overzicht
Inzicht, bewust persoonlijke groei

Inzicht, bewust persoonlijke groei

Opdrachtgever

Inzicht is een onderscheidend coach- en opleidingsinstituut. Zij hebben zich in de loop van de jaren gespecialiseerd in het ontwikkelen, begeleiden en trainen van mensen op het vlak van persoonlijk en professioneel leiderschap. En zijn daarbij van mening dat zowel zakelijke als individuele groei en succes begint bij bewust persoonlijke groei. De organisatie bestaat sinds 2005 en is gevestigd in Rotterdam, Noordwijk aan Zee en Arnhem. Desirée Vreugdenhil en Jasper Vreugdenhil zijn de inspirerende oprichters/eigenaren van Inzicht. Met een team van 10 professionals geven ze op onderscheidende wijze vorm aan de missie en visie van Inzicht.

Vraag

De vraag naar een vernieuwde website en een bijbehorende nieuwe huisstijl kwam bij Concepticus via Steven Boot. Inzicht had vanuit de eigen missie/visie al het nodige voorwerk gedaan en een document over branding en de WHY opgesteld. 

Aanpak | Resultaat

Na een aantal brainstormsessies en een kort DNA-onderzoek is Concepticus aan de slag gegaan. Hij kwam tot een vernieuwd logo, met de vertrouwde Inzicht kleuren. Het nieuwe logo kreeg bovendien een bijbehorende pay-off:  ‘Bewust persoonlijke groei’. De branding is vertaald naar alle communicatiemiddelen van Inzicht. Voor de realisatie van een aantal aspecten is Heleen van der Helm van Coopertino.nl ingeschakeld.
Concepticus ontwierp naast visitekaartjes ook de templates voor huisstijlgebruik op briefpapier/voorbladen/offertes, zowel voor online als offline gebruik. Vanuit het concept nam Steven Boot de gehele website voor zijn rekening. Inzicht is mensenwerk; dat zie en voel je nu direct bij binnenkomst op de website. 
Jasper Vreugdenhil: ‘Steven en Leon zijn een uitstekend team om mee samen te werken. Beiden zijn eigenwijs goed in hun vak, nemen uitgebreid de tijd om mee te denken, mee te bewegen en uit te dagen en hebben ons precies dát geleverd wat wij voor ogen hadden met onze nieuwe branding. Daar waar wij mensen en organisaties helpen met bewust persoonlijke groei hebben zij ons geholpen vanuit hun expertise met onze groei. Hoe mooi is dat! Ze hebben met ons weer een promotor erbij.'

 
Ondernemersfonds Noordwijk; samen investeren

Ondernemersfonds Noordwijk; samen investeren

Cees van Wijk en Monique Beuk namen als vertegenwoordigers van het NOV contact op met K51 (Concepticus en Steven Boot). Zij waren op zoek naar een duidelijke website voor het nieuwe Ondernemersfonds Noordwijk. En bij een goede website hoort uiteraard ook een sterke, herkenbare eigen identiteit en een goed concept. Lees meer…

OBODB: meer dan een simpele optelsom.

OBODB: meer dan een simpele optelsom.

De Stichting Openbaar Basisonderwijs Duin- en Bollenstreek was op zoek naar een nieuwe identiteit en bijbehorende vormgeving. De stichting vertegenwoordigt 11 basisscholen, met ieder hun eigen logo, kleur en huisstijl. Dan is het geen simpele kwestie van het samenvoegen van 11 logo’s. Eerst vaststellen wat het gezamenlijke DNA en de kernwaarden zijn, dan pas kijken naar een passende vormgeving.

Online rendement met Newtraffic.

Online rendement met Newtraffic.

Mark van Duin is de oprichter van Newtraffic. Hij weet als geen ander hoe belangrijk het is om een goede, passende bedrijfsidentiteit te hebben. Maar zoals bij veel ondernemers gaan opdrachtgevers altijd voor…De verhuizing van zijn bedrijf naar Keyserwey 57 in Noordwijk was extra aanleiding om Concepticus te benaderen met de vraag naar creatieve visualisatie van zijn identiteit.