« Terug naar het overzicht
Inzicht, bewust persoonlijke groei

Inzicht, bewust persoonlijke groei

Opdrachtgever

Inzicht is een onderscheidend coach- en opleidingsinstituut. Zij hebben zich in de loop van de jaren gespecialiseerd in het ontwikkelen, begeleiden en trainen van mensen op het vlak van persoonlijk en professioneel leiderschap. En zijn daarbij van mening dat zowel zakelijke als individuele groei en succes begint bij bewust persoonlijke groei. De organisatie bestaat sinds 2005 en is gevestigd in Rotterdam, Noordwijk aan Zee en Arnhem. Desirée Vreugdenhil en Jasper Vreugdenhil zijn de inspirerende oprichters/eigenaren van Inzicht. Met een team van 10 professionals geven ze op onderscheidende wijze vorm aan de missie en visie van Inzicht.

Vraag

De vraag naar een vernieuwde website en een bijbehorende nieuwe huisstijl kwam bij Concepticus via Steven Boot. Inzicht had vanuit de eigen missie/visie al het nodige voorwerk gedaan en een document over branding en de WHY opgesteld. 

Aanpak | Resultaat

Na een aantal brainstormsessies en een kort DNA-onderzoek is Concepticus aan de slag gegaan. Hij kwam tot een vernieuwd logo, met de vertrouwde Inzicht kleuren. Het nieuwe logo kreeg bovendien een bijbehorende pay-off:  ‘Bewust persoonlijke groei’. De branding is vertaald naar alle communicatiemiddelen van Inzicht. Voor de realisatie van een aantal aspecten is Heleen van der Helm van Coopertino.nl ingeschakeld.
Concepticus ontwierp naast visitekaartjes ook de templates voor huisstijlgebruik op briefpapier/voorbladen/offertes, zowel voor online als offline gebruik. Vanuit het concept nam Steven Boot de gehele website voor zijn rekening. Inzicht is mensenwerk; dat zie en voel je nu direct bij binnenkomst op de website. 
Jasper Vreugdenhil: ‘Steven en Leon zijn een uitstekend team om mee samen te werken. Beiden zijn eigenwijs goed in hun vak, nemen uitgebreid de tijd om mee te denken, mee te bewegen en uit te dagen en hebben ons precies dát geleverd wat wij voor ogen hadden met onze nieuwe branding. Daar waar wij mensen en organisaties helpen met bewust persoonlijke groei hebben zij ons geholpen vanuit hun expertise met onze groei. Hoe mooi is dat! Ze hebben met ons weer een promotor erbij.'

 
Eatdutchwaffles: ambachtelijk lekker en modern

Eatdutchwaffles: ambachtelijk lekker en modern

Eatdutchwaffles zet de traditionele Nederlandse stroopwafel neer als een modern én ambachtelijk product. De kernwaarden van deze smaakvolle stroopwafels heeft Concepticus vertaald naar de uitstraling van het merk.

 


Joustra. Een goed begin...

Joustra. Een goed begin...

Joustra: tegels, sanitair en laminaat. Hoe vertaal je de verschillende bedrijfsactiviteiten van deze ondernemer pur sang naar een passende identiteit met logo, huisstijl, website, bedrijfspand, etc.? Een mooie creatieve uitdaging voor Concepticus…

 


House of Brands: sterke merken.

House of Brands: sterke merken.

49Design merkproducten en woonaccessoires, was op zoek naar een nieuwe bedrijfsnaam en duidelijke positionering. Met een huisstijl passend bij de ontwikkelingen van de organisatie. Concepticus kwam met een conceptuele aanpak en een nieuwe, herkenbare identiteit. En de naam: House of Brands.