« Terug naar het overzicht
Nieuwjaarsgala 2018

Nieuwjaarsgala 2018

Concepticus heeft (onder de naam K51) een nieuwe huisstijl ontwikkeld voor het Nieuwjaarsgala. Belangrijk ingrediënt in de make-over was het behoud van het bestaande logo (kenmerkend beeld, ontworpen door John Asselbergs). Naast de restyle van het logo zorgden de K51-ondernemers voor het ontwerp van de on- en offline tickets, advertentie in NEX Magazine, roll-up banners voor interne bewegwijzering, de website (ontwerp Steven Boot), de sandwichborden (lantaarnpaal posters) en de welbekende fotowand waar galabezoekers in Grand Hotel Huis ter Duin poseren voor de fotograaf. We zijn trots op het resultaat en de samenwerking. 

Sponsored by…

Dit was een opdracht die wij als sponsor van het gala binnen K51, in samenwerking met Atvise, met groot enthousiasme hebben opgepakt. Naast eeuwige roem hebben we een aantrekkelijk sponsorpakket ontvangen, met een flink aantal toegangskaarten voor het gala. Als vaste bezoekers van het event zijn we daar uiteraard heel blij mee, onze gala-outfit hangt alweer klaar.

Wij proosten op 2 januari graag samen met jullie op deze opdracht én op het nieuwe jaar tijdens het Nieuwjaarsgala. Cheers! 

 
Brookland; super in vastgoed.

Brookland; super in vastgoed.

De vastgoedorganisatie van de Samenwerkende Dirk van den Broek Bedrijven wist Concepticus al eerder te vinden voor het nieuwbouwproject in Noordwijk-Binnen. Nu lag er de uitdagende vraag een herkenbare Brookland identiteit te ontwikkelen voor de verhuur van woningen en appartementen.

Van Leeuwen vraagt, Concepticus vraagt door!

Van Leeuwen vraagt, Concepticus vraagt door!

Van Leeuwen Kozijnen benaderde Steven Boot met de vraag naar een moderne, responsive website. Al snel bleek die vraag verweven met de behoefte aan een nieuw logo en daarbij passende moderne huisstijl. En daar wist Concepticus wel raad mee! Lees meer...

Dutch Food Concepts; dat smaakt naar meer!

Dutch Food Concepts; dat smaakt naar meer!

Dutch Food Concepts is het bedrijf van Joost Kling, founding father van Eatdutchwaffles. Dutch Food Concepts is opgericht in 2015 en richt zich op typisch Nederlandse modern ambachtelijke foodconcepten. Concepticus is verantwoordelijk voor de complete visuele vertaling van het concept, van de identiteit van alle merken van Dutch Food Concepts. Spraakmakend en smaakmakend!