« Terug naar het overzicht
Nieuwjaarsgala 2018

Nieuwjaarsgala 2018

Concepticus heeft (onder de naam K51) een nieuwe huisstijl ontwikkeld voor het Nieuwjaarsgala. Belangrijk ingrediënt in de make-over was het behoud van het bestaande logo (kenmerkend beeld, ontworpen door John Asselbergs). Naast de restyle van het logo zorgden de K51-ondernemers voor het ontwerp van de on- en offline tickets, advertentie in NEX Magazine, roll-up banners voor interne bewegwijzering, de website (ontwerp Steven Boot), de sandwichborden (lantaarnpaal posters) en de welbekende fotowand waar galabezoekers in Grand Hotel Huis ter Duin poseren voor de fotograaf. We zijn trots op het resultaat en de samenwerking. 

Sponsored by…

Dit was een opdracht die wij als sponsor van het gala binnen K51, in samenwerking met Atvise, met groot enthousiasme hebben opgepakt. Naast eeuwige roem hebben we een aantrekkelijk sponsorpakket ontvangen, met een flink aantal toegangskaarten voor het gala. Als vaste bezoekers van het event zijn we daar uiteraard heel blij mee, onze gala-outfit hangt alweer klaar.

Wij proosten op 2 januari graag samen met jullie op deze opdracht én op het nieuwe jaar tijdens het Nieuwjaarsgala. Cheers! 

 
Kroon op mijn werk. Queen Flowerbulbs.

Kroon op mijn werk. Queen Flowerbulbs.

Queen Flowerbulbs is een dochter-onderneming van Tuberbulb Export B.V. uit Hillegom. Aan Concepticus de vraag om een naam en een strategie te bedenken voor een nieuwe organisatie die zich richt op het online-verkopen van kwaliteitsbloembollen.


H&B Bouw(t) aan identiteit...

H&B Bouw(t) aan identiteit...

En dus vroeg Concepticus in "H&B-taal" naar "de fundering"... want, wat wil je bouwen? Welk type mensen wil je bereiken en waarmee onderscheid je je van concullega's?