« Terug naar het overzicht
Packmee Nederland. Een bewust concept.

Packmee Nederland. Een bewust concept.

Uit onderzoek is gebleken dat jaarlijks 100 miljoen kilo kleding en textiel bij het huishoudelijk afval belandt. Packmee heeft daarom een slim inzamelsysteem bedacht met lage overheadkosten. Zij kunnen daardoor garanderen dat ten minste 50 procent van de opbrengst ten goede komt aan goede doelen zoals Kinderpostzegels en KiKa.

www.packmee.nl

 
De Serre; ontmoeten, lunchen en genieten

De Serre; ontmoeten, lunchen en genieten

Tuincentrum de Mooij in Rijnsburg speelde al langere tijd met het idee inpandig een lunchroom te openen. Voor klanten, maar ook voor zakelijke bezoekers en passanten. 1 oktober jl. heeft De Serre de deuren geopend met een uitgebreide keuze aan heerlijke lunchgerechten. In de voorafgaande conceptfase zette Concepticus zijn tanden in deze smakelijke uitdaging… 

Restyle voor Eurocat Nederland.

Restyle voor Eurocat Nederland.

Eurocat Nederland is typisch zo’n bedrijf dat zich volledig focust op hard werken, op tijd leveren, alles voor de klant en geen tijd voor… eigen uitstraling, identiteit of communicatie. Dus... mooie opdracht voor Concepticus!


Eatdutchwaffles: ambachtelijk lekker en modern

Eatdutchwaffles: ambachtelijk lekker en modern

Eatdutchwaffles zet de traditionele Nederlandse stroopwafel neer als een modern én ambachtelijk product. De kernwaarden van deze smaakvolle stroopwafels heeft Concepticus vertaald naar de uitstraling van het merk.