« Terug naar het overzicht
Packmee Nederland. Een bewust concept.

Packmee Nederland. Een bewust concept.

Uit onderzoek is gebleken dat jaarlijks 100 miljoen kilo kleding en textiel bij het huishoudelijk afval belandt. Packmee heeft daarom een slim inzamelsysteem bedacht met lage overheadkosten. Zij kunnen daardoor garanderen dat ten minste 50 procent van de opbrengst ten goede komt aan goede doelen zoals Kinderpostzegels en KiKa.

www.packmee.nl

 
OBODB: meer dan een simpele optelsom.

OBODB: meer dan een simpele optelsom.

De Stichting Openbaar Basisonderwijs Duin- en Bollenstreek was op zoek naar een nieuwe identiteit en bijbehorende vormgeving. De stichting vertegenwoordigt 11 basisscholen, met ieder hun eigen logo, kleur en huisstijl. Dan is het geen simpele kwestie van het samenvoegen van 11 logo’s. Eerst vaststellen wat het gezamenlijke DNA en de kernwaarden zijn, dan pas kijken naar een passende vormgeving.

Eatdutchwaffles: ambachtelijk lekker en modern

Eatdutchwaffles: ambachtelijk lekker en modern

Eatdutchwaffles zet de traditionele Nederlandse stroopwafel neer als een modern én ambachtelijk product. De kernwaarden van deze smaakvolle stroopwafels heeft Concepticus vertaald naar de uitstraling van het merk.