« Terug naar het overzicht
ParkFlyrent: een buitenkans!

ParkFlyrent: een buitenkans!

Opdrachtgever
ParkFlyRent is opgericht in 2013. Het bedrijf biedt een uniek deelconcept aan. Parkeer tijdens je vakantie je auto op de luchthaven (Schiphol). In jouw afwezigheid wordt je auto verhuurd. Die verhuur levert geld op, waardoor je (bijna)gratis parkeert. Vandaar de pay-off van ParkFlyRent: ‘waar parkeren geld oplevert’.
 

Vraag
Vertaal de bestaande online communicatie naar een offline uiting op abri’s (MMD Media) bij tankstations in de omgeving van Schiphol. Maak bezoekers duidelijk dat ParkFlyRent bestaat en hoe zij daar hun voordeel mee kunnen doen. Dus zowel naamsbekendheid als traffic genereren.
 

Aanpak
Alle content en visuele communicatiemiddelen waren reeds aanwezig. Van huisstijl tot logo en pay-off. Voor een abri is het zaak de kernboodschap te communiceren. En dat heeft Concepticus dan ook gedaan. 

Resultaat
ParkFlyRent is tevreden met het eindresultaat qua boodschap en vormgeving. De actie heeft echter minder respons/traffic opgeleverd dan gehoopt. Concepticus is voorstander van een totaalaanpak, met de juiste mediamix. Een aanpak waarin zowel de productlancering, naamsbekendheid als het consumentenvertrouwen centraal staat. Dan is het het adverteren in abri’s geen losse actie, maar maakt de uiting deel uit van een totaal communicatieconcept.

 
Restyle voor Eurocat Nederland.

Restyle voor Eurocat Nederland.

Eurocat Nederland is typisch zo’n bedrijf dat zich volledig focust op hard werken, op tijd leveren, alles voor de klant en geen tijd voor… eigen uitstraling, identiteit of communicatie. Dus... mooie opdracht voor Concepticus!


Eatdutchwaffles: ambachtelijk lekker en modern

Eatdutchwaffles: ambachtelijk lekker en modern

Eatdutchwaffles zet de traditionele Nederlandse stroopwafel neer als een modern én ambachtelijk product. De kernwaarden van deze smaakvolle stroopwafels heeft Concepticus vertaald naar de uitstraling van het merk.