« Terug naar het overzicht
Respondet. Answers your questions

Respondet. Answers your questions

Allereerst het bedenken van een naam. Respondet.nl is natuurlijk een verbastering van het Engelse ‘respond’ (beantwoorden/reageren). En dat is precies wat Respondet.nl doet. Kopers van Wacom producten, m.n. tekentablets, kunnen terecht bij deze vraagbaak en kennisbank voor informatie over producten, diensten en levering. Over de pay-off hoefde Concepticus niet lang na te denken: ‘answers your questions’. Altijd antwoord, en voldoet aan je verwachtingen. Net als Concepticus :-)

En verder?
Kijk eens rond. Opvallend, herkenbaar, naam en beeld vallen samen, gave kleuren, fris, van nu...Respondet, Wacom én Concepticus zijn in ieder geval erg tevreden met het resultaat. 

Gerealiseerd : logo, huisstijl, corporate-flyer, beursbanner en website respondet.nl 
Website is ontworpen door stevenboot.nl

PS En waarom die deadline van 2 weken? Vanwege een Wacom beurspresentatie. Dan wil je als leverancier uiteraard ook de service Respondet.nl (toen nog een Service Zonder Naam) presenteren. Dus daarom. 

 
New, refurbished and more: SMIXS store

New, refurbished and more: SMIXS store

SMIXS repair, hét bedrijf in smartphone en tabletreparaties wist in 2013 de weg naar Concepticus te vinden voor een totaal communicatieconcept en naamgeving. Nu in 2016 een fysieke winkel in de Hoofdstraat in Noordwijk werd geopend -SMIXS store- kwam de vervolgvraag naar creatieve conceptontwikkeling en vormgeving. Lees meer...

Vanzelfsprekend!

Vanzelfsprekend!

Effect ICT Solutions uit Noordwijk is een groeiende onderneming. Nu de wereld door ICT-ontwikkelingen continu in beweging is en compleet verandert vond het bedrijf het tijd voor een aanpak van hun huisstijl. Een frisse restyle, passend bij deze tijd en ‘future-proof’. 

OBODB: meer dan een simpele optelsom.

OBODB: meer dan een simpele optelsom.

De Stichting Openbaar Basisonderwijs Duin- en Bollenstreek was op zoek naar een nieuwe identiteit en bijbehorende vormgeving. De stichting vertegenwoordigt 11 basisscholen, met ieder hun eigen logo, kleur en huisstijl. Dan is het geen simpele kwestie van het samenvoegen van 11 logo’s. Eerst vaststellen wat het gezamenlijke DNA en de kernwaarden zijn, dan pas kijken naar een passende vormgeving.