« Terug naar het overzicht
Respondet. Answers your questions

Respondet. Answers your questions

Allereerst het bedenken van een naam. Respondet.nl is natuurlijk een verbastering van het Engelse ‘respond’ (beantwoorden/reageren). En dat is precies wat Respondet.nl doet. Kopers van Wacom producten, m.n. tekentablets, kunnen terecht bij deze vraagbaak en kennisbank voor informatie over producten, diensten en levering. Over de pay-off hoefde Concepticus niet lang na te denken: ‘answers your questions’. Altijd antwoord, en voldoet aan je verwachtingen. Net als Concepticus :-)

En verder?
Kijk eens rond. Opvallend, herkenbaar, naam en beeld vallen samen, gave kleuren, fris, van nu...Respondet, Wacom én Concepticus zijn in ieder geval erg tevreden met het resultaat. 

Gerealiseerd : logo, huisstijl, corporate-flyer, beursbanner en website respondet.nl 
Website is ontworpen door stevenboot.nl

PS En waarom die deadline van 2 weken? Vanwege een Wacom beurspresentatie. Dan wil je als leverancier uiteraard ook de service Respondet.nl (toen nog een Service Zonder Naam) presenteren. Dus daarom. 

 
Qlinked. We are you.

Qlinked. We are you.

Qlinked, voorheen comply HR, is gespecialiseerd in het matchen van personele vraag en aanbod. De juiste match maken, dat is wat Concepticus voor Qlinked heeft gedaan op het gebied van concept en vormgeving. Uiteraard met diezelfde Q van Quality. Lees meer…

Warmte en service, landelijk perfect geregeld

Warmte en service, landelijk perfect geregeld

Warmteservice is in Nederland één van de grootste aanbieders op het gebied van sanitair-, verwarming- en installatiemateriaal. Zij waren op zoek naar een bureau dat in korte tijd de hele huisstijl kon restylen, rekening houdend met alle communicatiedragers. Concepticus stroopte in samenwerking met Maurice van Berkel de creatieve mouwen op…

MLSystems, van busbelettering naar identiteit

MLSystems, van busbelettering naar identiteit

MLSYSTEMS (voorheen Music & Light Systems) benaderde Concepticus met het verzoek de belettering van hun bus te ontwerpen. Concepticus denkt echter niet in middelen, in een ‘u vraagt wij draaien’ aanpak, maar in een totaalaanpak. Waarin positionering, identiteit en merkbelofte centraal staan. En zo leverde een relatief simpele vraag een totaalconcept op, met nieuwe naam en vormgeving (ja, ook op de bus).