« Terug naar het overzicht
Restyle voor Eurocat Nederland.

Restyle voor Eurocat Nederland.

Gelukkig zag men tussen de bedrijven door dat de website aan een update toe was en werd de expertise van Concepticus ingeroepen. Met een omkadert budget is het logo gerestyled, de huisstijl en bijpassende formulieren opgefrist en de uitstraling van de website en webshop vernieuwd. Technische realisatie werd verzorgd door www.lined.nl en door www.stevenboot.nl en is er een overzichtelijke hand-out ontworpen. Door dezelfde kleurstelling te gebruiken heeft het zijn herkenbaarheid behouden en met het concept heeft www.dejuttershut.nl de fotografie treffend neergezet. Deze samenwerking heeft ervoor gezorgd dat de nieuwe identiteit van Eurocat Nederland nu ook in hun communicatie naadloos aansluit op de vakkennis, het ruime assortiment, de persoonlijke aandacht en het specialisme die zij 24 uur per dag bieden.

www.eurocat.nl

 
House of Brands: sterke merken.

House of Brands: sterke merken.

49Design merkproducten en woonaccessoires, was op zoek naar een nieuwe bedrijfsnaam en duidelijke positionering. Met een huisstijl passend bij de ontwikkelingen van de organisatie. Concepticus kwam met een conceptuele aanpak en een nieuwe, herkenbare identiteit. En de naam: House of Brands.