« Terug naar het overzicht
Spel zonder grenzen. Het grootste assortiment rozen op de duitse online-markt.

Spel zonder grenzen. Het grootste assortiment rozen op de duitse online-markt.

Om de versheid, kwaliteit, snelheid en echtheid te garanderen aan de duitse online markt, is het idee ontstaan Princess Roses op te zetten. Van der Deijl Roses uit Noordwijk vroeg Concepticus hier een concept voor te ontwikkelen. Een passende identiteit die aansluit bij de waarde van de kwaliteitsrozen die Princess Roses biedt via haar eigen kwekerijen in Equador en Etihopië, geschikt voor de Duitse markt. 'Wertvoll' is het uitgangspunt als positionering van het bedrijf en gekoppeld aan alle teksten en uitingen. Waardevol in de zin van inspireren en informeren, maar ook waardevol in beste kwaliteit. Voor het opbouwen van naamsbekendheid en verkoop aan potentiële afnemers is er een samenwerking aangegaan met Content-team voor de online marketing en de inzet van social media.

www.princessroses.nl

 
House of Brands: sterke merken.

House of Brands: sterke merken.

49Design merkproducten en woonaccessoires, was op zoek naar een nieuwe bedrijfsnaam en duidelijke positionering. Met een huisstijl passend bij de ontwikkelingen van de organisatie. Concepticus kwam met een conceptuele aanpak en een nieuwe, herkenbare identiteit. En de naam: House of Brands. 

Warmte en service, landelijk perfect geregeld

Warmte en service, landelijk perfect geregeld

Warmteservice is in Nederland één van de grootste aanbieders op het gebied van sanitair-, verwarming- en installatiemateriaal. Zij waren op zoek naar een bureau dat in korte tijd de hele huisstijl kon restylen, rekening houdend met alle communicatiedragers. Concepticus stroopte in samenwerking met Maurice van Berkel de creatieve mouwen op…

Vanzelfsprekend!

Vanzelfsprekend!

Effect ICT Solutions uit Noordwijk is een groeiende onderneming. Nu de wereld door ICT-ontwikkelingen continu in beweging is en compleet verandert vond het bedrijf het tijd voor een aanpak van hun huisstijl. Een frisse restyle, passend bij deze tijd en ‘future-proof’.